Monday, July 20, 2009

salam perkenalan

hai,,semua,,
aku insan baru kat sini,,
harap xde yang x suka ..
aku join wat blog nie pon sebab dorongan dr seorang
kawan,,kami kawan dah lama tapi x pernah jumpa pon,,
hanya berhubung menggunakan teknologi..
dia kate aku nie banyak idea dan suruh aku buat blog,,
mungkin benar ape yang dia cakap tu..
so dengan izin yang maha kuasa aku pon wat la blog..

FIKIRAN INSAN mula tercipta,,
mungkin orang yang baca blog aku nie akan cakap aku ni poyo,
dan berangan nak jadi ahli falsafah,, tetapi bagi aku x salah kalau aku
nak jadikan itu sebagai tag line aku,,
sebab bg aku ramai orang kt luar sane yang ada otak tapi x
reti nak guna otak mereka untuk berfikir secara waras..
so aku harap kepad anda semua yang ada blog atau xde
bagi lah sokongan yang padu kepada penggiat blog..
adios..

1 comment: